Korte banen competitie 2020

Zoals we tijdens de algemene leden vergadering hebben gemeld zouden we willen proberen om met een golfteam mee te doen aan de competitie. We zouden mee kunnen doen aan de zogenaamde ‘korte banen competitie’. Deelnemers worden gezocht!

Een team bestaat uit 6 spelers (en handig om in ieder geval 2 reservespelers te hebben). Een wedstrijd bestaat uit het spelen van 18 holes. Er worden 9 holes single gespeeld (wedstrijdvorm match play) en 9 holes greensome (twee tegen twee). Om mee te kunnen doen moet een speler ten hoogste handicap 36 hebben.

De wedstrijden vinden plaats op vrijdag, te weten 3 april 2020, 10 april 2020, 17 april 2020, 24 april 2020 en 1 mei 2020. Mocht er onverhoopt een wedstrijddag uitvallen dan is 8 mei 2020 als reservedag opgenomen. Mocht het team succesvol zijn, dan zou er een halve finale gespeeld moeten worden op donderdag 14 mei 2020 en een finale op vrijdag 15 mei 2020).

Graag zouden wij willen weten of er leden zijn die geïnteresseerd zijn om aan deze competitie mee te doen en op genoemde data beschikbaar zijn. Als je jouw interesse kenbaar wil maken kan je dat doen bij Jeroen Posthuma of Erik Luttenberg (info@golfcentrumuithoorn.nl of secretaris@golfvereniginguithoorn.nl).