Laatste ZAC wedstrijd en begin winter competitie

Afgelopen donderdag de laatste ZAC zomer-avond-competitie wedstrijd. Druk bezocht en speciaal gemaakt door Ton. Een “touw” wedstrijd werd het. Afhankelijk van je hcp kreeg je een aantal meters mee, waarmee je de bal kon uitkopen. Meerdere holes in 1 werden gemaakt met behulp van het touwtje. Het was een gezellige wedstrijd met aansluitend een aangeklede borrel. De prijzen werden gelukkig weer verzorgd door onze Karel. Hij werd zelf eerste en kon zijn eigen prijs in ontvangst nemen.

Vanaf dit weekend, wekelijks wedstrijdjes op afwisselend de ene week op de zaterdag en de volgende week op de Zondag. Deze wintercompetitie start as zaterdag 2 november.

Op zaterdag 2 november om 13.00 start Ton Koster met een theorie in de baan. Meld je nog snel even aan via info@golfvereniginguithoorn.nl
Kosten 5 euro leden en 12.50 niet leden.
Rond 14.00 start daarna de wedstrijd. Het wordt een 2 ball best ball dus ook beginners zijn welkom. Zowel voor leden als niet leden.