Winterwedstrijden

Beste Golfers,

Zondag 29 november was het weer zover. Er werd een inloop partijtje gespeeld met deze keer 16 leden. Vier flights van 3 spelers en twee flights van 2 spelers gingen vanaf 13:45uur van start. Onder het genoegen van een heerlijk winterzonnetje begon het eerste team van captain Gijs met Jan H. en Frank aan de “slag” om de best ball te spelen.

Ondertussen stond team Rob met Regina en Marcel al te popelen om ook te starten. Om groepsvorming te voorkomen moest er gewacht worden tot de eerste flight klaar was met afslaan en onderweg was naar de green van hole 2.

Team drie werd gevormd door captain Raymond met secondanten Jan C. en Ira. Het blijkt een goede zet te zijn geweest om mannen met slagkracht bij een speler te zetten die het “korte spel” wat beter beheerste. Het volgende team dat aansloot was dat van Vic met Harm en Marco. Een potentieel “winning team” dachten we bij de inschrijving. Daarna 2 teams van twee spelers. Chris nam zijn dochter mee de baan in (of was het andersom?) en als laatste ging het administratie team van Ineke en Ron als hekkensluiters van start.

Het werd inderdaad een heerlijk middagje golf en aan de gezichten van de spelers op de baan te zien had iedereen het uitstekend naar de zin.

En dan nu, waar iedereen natuurlijk naar uitkijkt: de uitslag,

Nummer 1 met 27 slagen – team Raymond

Nummer 2 met 29 slagen – team Rob

Nummer 3 met 30 slagen – team Vic

Nummer 4 met 32 slagen – team Chris/Daphne (vanwege een betere score op de laatste 3 holes eindigden zij met hetzelfde aantal punten boven team Ineke)

Nummer 5 met 32 slagen – team Ineke

Nummer 6 met 36 slagen – team Gijs.

Als er zich geen schokkende Coroniale/Covitale veranderingen zullen voordoen de komende weken, dan spelen we zaterdag 12 december wederom een inloop partijtje voor leden.

Uiteraard wordt u allen hierover per mail en WhatsApp bijtijds geïnformeerd.

Met sportieve groet,

Ron Pieters