1e Lustrum

Afgelopen week heeft onder slechte weersomstandigheden de viering van ons 1e Lustrum plaats gevonden. Op het allerlaatste moment is donderdag de Ron Pieters Cup afgelast, de uitgekomen voorspelde zware regenval heeft de organisatie op het laatste moment doen beslissen om deze wedstrijd te laten vervallen.

Op vrijdag waren er circa 40 deelnemers aan de over heerlijke barbecue en aansluitend is door 24 spelers in het duisternis de lichtjeswedstrijd gespeeld. Met twee teams per flight en één fluoriserende bal per team werd gestreden wie het minst aantal slagen benodigd had om de wedstrijd te winnen. Op de eerste plaats zijn geëindigd Rini en Natalie, als tweede Helga en Karolien en als derde Freek en Miranda.

Gemaakt door Guido Vlaming

Zaterdag vertrok de eerste flight om 13:00 uur om de “vossen” Jeroen en Bart in te halen. Beide Pro’s hebben in de ochtend de baan gelopen en hun score bleef natuurlijk tot het einde van de wedstrijd geheim. Er moest met een bal om en om worden gespeeld én vooraf werd bepaald welke speler de oneven genummerde en welke speler de even genummerde holes moest afslaan. Of de vossen eerlijk zijn ingehaald blijft de vraag. Hele schema’s werden er door Gijs -de regelcommissaris- bijgehouden wat resulteerde in de einduitslag van: op de 1e plaats Ton en Marcel, als tweede Cees en Henk en als derde Antoine en Mia.