WE ZIJN BEGONNEN !

Vanaf 1 oktober spelen we op de dinsdagochtend bij onze vereniging een dames golf ochtend. Op deze ochtenden ontmoeten we elkaar op het golfcenter en onder het genot van een kopje koffie en koek wisselen we uit wat we die dag op de baan gaan doen. Deze ochtend staat voor rustig een rondje golf lopen met veel plezier, winnen is bijzaak. Elke week doen we iets leuks op 1 of meerdere holes. Voor de dame die wint is er altijd een leuke attentie.

We proberen het voor alle handicap niveaus een leuk golfspel te maken. Vaak doen we ballen in een mandje waardoor we door een trekking de flights kunnen samenstellen. Na de trekking van deze ballen gaan we op pad naar de 1ste hole om te gaan spelen. Ook als je baanpermissie hebt mag je mee doen en houden we rekening met jou.

Ook als het regent komen we toch naar het golfcenter, want dan kunnen we gezamenlijk afslaan op de drivingrange. Daar zijn leuke manieren te bedenken om plezier te hebben bij het afslaan en je zelf weer een stukje te verbeteren.

We hopen in de toekomst te groeien naar een gezellige damesclub die samenzijn en golf een leuke combinatie vinden.

Alle dames zijn elke dinsdagochtend welkom.

Comments are closed.