e-Golf4U gaat per 26 maart 2024 verdwijnen !

Op 26 maart wordt e-Golf4U vervangen door Nexxchange ( https://www.nexxchange.com ). Het Oosterrijkse bedrijf Nexxchange heeft e-Golf4U vorig jaar overgenomen en de gegevens van alle e-Golf4U gebruikers geconverteerd naar de nieuwe omgeving van Nexxchange. De afgelopen weken heeft het bestuur van het Golfcenter en de vereniging een cursus gevolgd en geoefend met de werking van de applicatie.

Wordt alles dan beter en mooier, hm…….. over het algemeen gaan de gebruiker en het leden- en wedstrijdbeheer er op vooruit, maar anders werken en veranderen heeft altijd een periode van gewenning nodig. Een groot voordeel is dat met de overgang naar Nexxchange er op veel buitenlandse banen geboekt kan en dat je golfgegevens al bekend zijn en niet apart meer hoeft te worden opgegeven. Naast het even zoeken hoe een baan, wedstrijd moet worden geboekt is er wel een andere grote verandering, er moet namelijk voortaan met een persoonlijk e-mailadres worden ingelogd.

Er zijn leden bij onze club leden die een gezamenlijk e-mailadres in de ledenadministratie van onze Golfvereniging gebruiken. Voor e-Golf4U was dit geen probleem maar deze leden moeten -om in de toekomst gebruik te kunnen maken van Nexxchange- voor zondag 24 maart 2024 aan Jeroen Postuma een persoonlijk e-mailadres middels een mail aan: info@golfcenteruithoorn.nl doorgeven

Na het inloggen kom je op de volgende pagina waarop alle zaken in tabbladen te vinden is.

In de App store’s van Apple (nexxchange golf) en Google zijn de app’s voor de diverse mobile devices te downloaden.